"The glory of gardening: hands in the dirt, head in the sun, heart with nature. To nurture a garden is to feed not just on the body, but the soul" Alfred Austin

Translate

Thursday 5 January 2012

Turturele

I se spune Mourning Dove, si desi penajul este putin diferit, cantecul si zgomotul aripilor in zbor este cel atat de bine cunoscut al turturelei. Se aduna iarna in paduricea din apropiere, si vin sa culeaga semintele de la hranitoarele din gradina.
 

 

Prima pereche a venit intr-o scurta vizita, dupa care si-au invitat toata familia.

Apar din ce in ce mai multe, cred ca sunt vreo 7-8 perechi. Sunt dragute,  si parca nu mai sunt asa sperioase, au inceput sa se obisnuiasca cu prezenta mea. Imi place ca am turturelele iarna, dar oare cum ar fi sa am tot asa multi colibri vara.

5 comments:

  1. Here too I started with one mourning dove a few days ago and now the bird feeder is visited by a large flock. I always wonder why these birds are happy here in the cold, but they add so much movement sound and beauty to the garden I'm thrilled to have them.

    ReplyDelete
  2. Si eu le iubesc. Imi place ginguritul lor ... e fantastic de relaxant.
    Mie mi-a sosit botgrosul ce vine in fiecare iarna. Si niste pitigoi in crengile marului ... dar n-am noroc cu fotografiile.

    ReplyDelete
  3. Sunt minunate...Eu am o pereche fixa, care cuibareste la mine de 3 ani, s-au obisnuit asa de tare cu mine incat masculul vine uneori si-mi ciuguleste din palma...si cand le e foame vin pe in fata usii casei si ma asteapta sa le dau mancare...

    ReplyDelete
  4. Ce simpatice sunt, te bucura in zilele astea de iarna,o veselie!

    ReplyDelete
  5. Masz miłe odwiedziny w ogrodzie :-).Świetnie wyglądają siedząc w rzędzie na ogrodzeniu. Pozdrawiam.

    Ai o vizită în frumos :-) grădină. Ele arata şedinţei avantajos într-un rând de pe gard. Al tău.

    ReplyDelete