"The glory of gardening: hands in the dirt, head in the sun, heart with nature. To nurture a garden is to feed not just on the body, but the soul" Alfred Austin

Translate

Sunday 29 January 2012

Mango Tango Potentilla

Pe numele stiintific "Potentila fructicosa" si Mango Tango datorita florilor mici galbene cu centrul portocaliu.
 
Este un arbust mic, creste pana la 1 m in inaltime si latime. Infloreste din primavara pana tarziu vara, ramurile se umplu cu floricele mici cu cinci petale. I se mai spune Cinquefoil din cauza frunzelor mici palmate. Se intretine foarte usor, nu se tunde decat daca este nevoie, creste frumos in soare dar suporta si umbra.
 Prima locatie pentru Mango tango a fost la inceput locul din spatele gradinii, sub lilieci.
 Abia incepusem stratul acesta, cu margarete, campanula, cineraria silver dust,  coleus si alte cateva plante. Dupa doua veri, am schimbat totul si am cultivat rosiile si ardeii pe locul asta, iar plantele de aici au fost mutate in alte straturi.
Pana la urma Mango Tango a ajuns in gradinuta din fata casei, si parca i-a mers mult mai bine. L-am tuns putin, doar atat cat sa-i mentin o forma rotunjita. Foarte simplu si usor de intretinut si in plus, e un arbust rezistent la frig, rezistent la seceta si la soarele puternic.




1 comment:

  1. Pusesem si eu o potentilla, cumparata la Lidl ... nu s-a prins. Aveam impresia, ca e o tufa mai mare, dar probabil, creste incet. Imi place, ca are frunzis bogat si arata tare infoiata.

    ReplyDelete