"The glory of gardening: hands in the dirt, head in the sun, heart with nature. To nurture a garden is to feed not just on the body, but the soul" Alfred Austin

Translate

Thursday 4 November 2010

O mie de pagini

Astazi s-au "implinit" o mie de pagini citite (afisate). Dragi prieteni, vizitatori si bloggeri, va multumesc pentru prezenta voastra virtuala in mica mea gradina canadiana.

Stiu ca cele 1000 de pagini nu reprezinta un  "big hit",  dar este suficient de mult sa ma bucure, mai ales ca scriu in romaneste despre o gradina din Ontario. La inceput, vroiam doar sa tin un jurnal personal al gradinii, pentru ca mereu "ceva se intampla in gradina". Dar  placerea gradinaritului e mai mare atunci cand imparti cu ceilalti frumusetile gradinii.  Datorita voua,  am cunoscut si vizitat si eu alte gradini, am admirat si am invatat din experientele voastre si m-am bucurat sa fiu parte din mica-mare lume a bloggerilor. Spre primavara, voi deschide publicului "The Hummingbird's Post" care este insa in engleza, probabil voi adauga si un mic sumar in romana.
Nu pot sa spun ca gradinaritul aici e diferit de cel de acasa, din Romania. Doar atat ca iarna e suparator de lunga iar vara trece atat de repede. 
Noiembrie va inchide poarta gradinii, incepe numaratoarea inversa pana cand zapada va acoperi totul. Daca vara te gasesti in mijlocul actiunii printre straturile de flori, iarna e timpul potrivit sa asterni invatamintele, experientele si bucuriile gradinaritului. Chiar si iarna, gradina isi va continua povestile ei. Va astept cu drag.

No comments:

Post a Comment