"The glory of gardening: hands in the dirt, head in the sun, heart with nature. To nurture a garden is to feed not just on the body, but the soul" Alfred Austin

Translate

Monday 2 August 2010

Godetia a inflorit


Aproape ca era sa pierd momentul cel mai important: godetia ( azaleea de gradina) a inflorit! Are petalele matasoase, alb cu rosu,si e atat de delicata. Creste cam 30-40 cm inalta, tulpina subtire si frunzele ascutite, floarea este in forma de cupa, de obicei in doua culori.  Ii place mai multa racoare, de aceea am pus-o langa clematisi, unde are soare doar dimineata. In unele zone, infloreste primavara si de aceea numele "Farewell spring". Este anuala, dar semintele se pun in pamant primavara in zona mea. Nu trebuie fertilizata, ii place pamantul mai sarac, si apa doar cand pamantul este uscat. Mai am ceva dubii in ceea ce priveste locul preferat, soare sau partial-soare, dar la anul voi planta cateva si in soare plin, sa vad cum le place. Pentru ca nu le place sa fie prea inghesuite, a trebuit sa mai raresc din ele, si bineinteles nu am putut sa arunc "surplusul". Desi nu le place transplantarea, am re-plantat din firele smulse abia cand au fost destul de mari, si vad ca au supravietuit aproape toate. Asa e godetia - azaleea de gradina, aduce un plus de charm in fiecare gradina.


No comments:

Post a Comment