"The glory of gardening: hands in the dirt, head in the sun, heart with nature. To nurture a garden is to feed not just on the body, but the soul" Alfred Austin

Translate

Saturday 3 July 2010

Godetia, Clarkia sau Azaleea de gradina


Godetia, Clarkia, Farewell Spring sau Azaleea de gradina. Abia se vedea printre celelalte flori, inghesuiala mare pe fasia florala. Aparusera bobocii lunguieti, si deja eram nerabdatoare sa vad ce floare o fi asta? E usor de inteles ca mi-a placut enorm. Habar n-aveam cu o cheama, asa ca am dat pagini intregi pe google images cautand-o... si am gasit-o!
Pentru ca a inflorit tarziu, nu credeam ca mai salvez niste seminte, si totusi, in lunga "vara indiana"  cu ceva noroc am recuperat cateva pastai de seminte.... suspans, le-am semanat anul asta... o iesi ceva oare?
Update 10 Iulie: Un gradinar trebuie sa fie tare rabdator, nu-i asa? Uite cum creste godetia, zi de zi.

Mai mult ca sigur, sunt din semintele pastrate de anul trecut, cele din plic erau atat de putine. Le-am plantat in semi-umbra, au soare dimineata cam pana pe la ora 1. Am mai pus cateva seminte in jurul rhododendronului si cateva sub geamul de la basement. Le place racoarea asa ca am ales partile cele mai umbrite, ferite de soarele de amiaza.
Sunt in fata clematisilor, numa-bine sa le tina umbra. In acelasi loc am mai pus doar cateva balsamine (se vad in poza cau au crescut bine si ele).




No comments:

Post a Comment