"The glory of gardening: hands in the dirt, head in the sun, heart with nature. To nurture a garden is to feed not just on the body, but the soul" Alfred Austin

Translate

Wednesday 20 March 2013

Fluturi, noaptea

Ninge, frig, si ninge si iar frig. Ca sa-ti mai potolesti nerabdarea, vizitezi toate site-urile de flori, bloguri de gradinarit, reviste si tot ce poate sa-ti ia gandul de la frigul de afara. Sau vorbesti cu prietenii despre gradini, florile pe care le-ai avut si pe care le-ai vrea, schimbari de design si tot felul. Si intr-o discutie de genul asta cu prietena mea, deja ne imaginam ca facusem straturile si crescusem frumusete de flori si incepusem sa populam gradina si cu pasari si insecte. Si asa mi-am amintit de o perioada din vara trecuta in care seara apareau o multime de fluturi. Roiau in jurul straturilor de salvii. Erau mici si maronii, fara nimic spectacular in colorit. Deja veneau de cateva seri, si parca erau din ce in ce mai multi. Si iata sedinta foto nocturna:











E abia inceputul sezonului dar va doresc sa va fie gradinile pline flori parfumate si fluturi zburdalnici!

2 comments:

  1. Ćmy bardzo ładnie wyglądają na tle niebieskich kwiatków. Pozdrawiam.
    Moliile arata foarte frumos pe fundalul de flori albastre. Al tău.

    ReplyDelete
  2. Fluturii ca fluturii, dar salviile sunt asa de frumoase ... Am facut rasaduri si au iesit asa de firave, ca le-am last balta ... O sa caut rasaduri :) Mai ai putin si-o sa iesi in gradina. Curaj !

    ReplyDelete