"The glory of gardening: hands in the dirt, head in the sun, heart with nature. To nurture a garden is to feed not just on the body, but the soul" Alfred Austin

Translate

Monday 31 January 2011

Litera C, anuale

Pentru ca sunt prea multe flori la litera C, le-am impartit in anuale si perene. Am scotocit cateva ore prin sutele de poze de asta vara.  Ochii mei obositi de atata zapada se bucura de culorile vii ale verii.
Craitele, Tagetas, Marigold -  flori  in palete de galben-portocaliu-maroniu si alte combinatii.
 
Cosmos, Cosmos Bipinnatus, vrea sa se inalte la stele.
Chelosia, in trei culori; magenta, galben si portocaliu
Coleus, frumos in variante de verde si rosu. I-am scos din pamant si i-am pus in ghivece la iernat. Doar unul a rezistat.
Coreopsis, galben de frumos.
Cypress Vine, Ipomoea quamoclit... doar o singura plantuta salvata,  cea pe care nu a gasit-o iepurasul. 
 
Si un loc special pentru Castraveti, dulci si buni, crescuti din seminte de Banat.

No comments:

Post a Comment