"The glory of gardening: hands in the dirt, head in the sun, heart with nature. To nurture a garden is to feed not just on the body, but the soul" Alfred Austin

Translate

Sunday 18 March 2012

Din Ocean World


Pentru cei care asteapta cu nerabdare un petec de iarba verde si soarele de primavara, ce ziceti de niste imagini out of topic?
De la Ocean World, Cofresi - un pic de soare si amuzament. 
Dintre atractiile parcului, este inotul cu delfinii; practic esti in apa cu ei si poti sa-i atingi, sa-i hranesti si sa-i mangai, totul sub atenta supravegere a dresorilor. 
Acesta este Chico, delfinul care te imbratiseaza si chiar iti da un pupic pe obraz ( dupa care iti arata limba, smecherul de el).
 
Am inotat cu Chico, l-am mangaiat, ne-am imbratisat si ne-am pupat - sa nu-i spuneti ca miroase a peste:). Mi-a stat inima in loc cand Chico s-a apropiat si si-a pus capul pe umarul meu, eu m-am emotionat si el a ras de mine.
Chico si prietenii lui:

Mona, leul de mare:
Nurse-sharks, rechinii prietenosi.( cat de prietenosi?!!)
 
M-au impresionat dresorii si atasamentul lor fata de animal, era respect si dragoste in acelasi timp. Legatura sufleteasca este atat de vizibila, mai mult decat recompensa sub forma de pestisor.
Iesim din apa si ne uitam la pasari acum. Doi papagali amorezati:
Pasarea Tucan, m-a intrigat mereu. Nu am stiut cat sunt de inteligente si prietenoase. 
  
Lui Clay ii plac banii: in momentul in care i-am aratat bancnota s-a si pus pe bratul meu si deja i-a agatat. Am ras in hohote, incercand sa tin de bani, o lupta foarte scurta insa... Foarte cuminte, i-a dus ingrijitorului... stie sa-si castige hrana, nu-i asa?
Au fost multe de vazut, am petrecut o zi intreaga la Ocean World si inca as mai fi stat. In mintea mea ma intrebam cum pot dominicanii sa exploateze atat de bine orice resursa turistica, sa fie atat de amabili si prietenosi, totul atat de curat si excelent organizat?



2 comments:

  1. Cred, ca ati petrecut grozav acolo ! La delfini nu m-as fi dat inapoi, sa inot cu ei ... ce smecher e frumosul din prima poza ! Pacat, ca pentru noi e la celalalt capat de lume ...

    ReplyDelete
  2. E adorabil, nu-i asa? Chiar daca pare 'celalalt capat al lumii" nu se stie niciodata, Dani. Si eu ziceam ca e imposibil...

    ReplyDelete