"The glory of gardening: hands in the dirt, head in the sun, heart with nature. To nurture a garden is to feed not just on the body, but the soul" Alfred Austin

Translate

Sunday 6 March 2011

Litera G

Un pic mai aproape de primavara, luna martisoarelor si a buchetelor de flori. Din catalogul floral, am intors pagina la litera G.
Garoafe de gradina,  Carnations, Dianthus , toata lumea le iubeste. Sunt frumoase, sunt parfumate si minunat colorate. Nu se poate sa lipseasca din gradina mea. In primul an, nu au excelat, dar asteptarea a fost bine meritata, pentru ca in al doilea an au inflorit superb. Pozele nu le arata la adevarata lor valoare.
 
 
 Si bineinteles irezistibilele Garofite turcesti, Dianthus barbatus, o frumusete de buchete multicolore.
 
Galbenelele, Calendula din gradina de flori anuale, au fost superbe in prima vara, dar din cauza umiditatii din vara trecuta au suferit un pic. Si totusi minunate, alaturi de garofite aici:
Gladiole, traditionale si majestuoase. Am pus bulbii in ghivece in luna martie si cand a venit vremea sa le plantez afara aveau deja 20-25 cm. Nu au inflorit toti bulbii dar am avut cateva frumuseti:
 
Godetia, sau Clarkia, sau Azaleea de gradina. Merita toata atentia si un loc important in orice gradina, pentru florile superbe, pentru textura petalelor si inflorirea indelungata, pana tarziu in zilele reci de octombrie.
 
 
 

3 comments:

  1. LA MULTI ANI! Multa sanatate, fericire si o primavara insorita.

    ReplyDelete
  2. La multi ani! de 8 Martie

    ReplyDelete
  3. Vcuicsor si Dana, va multumesc pentru urari, si va doresc multe primaveri fericite.
    Am purtat si eu martisor zilele astea si le-am povestit colegilor mei canadieni despre 8 martie si martisoare. Cred ca nici unde nu se sarbatoreste ziua femeii asa frumos ca la noi la romani.

    ReplyDelete