"The glory of gardening: hands in the dirt, head in the sun, heart with nature. To nurture a garden is to feed not just on the body, but the soul" Alfred Austin

Translate

Saturday 1 January 2011

Ganduri de gradina

M-au trezit picaturile de ploaie ce loveau in geam, si am crezut ca iarna a trecut. M-am uitat pe geam si in locul zapezii albe am vazut verde si fire de iarba.
E prima zi din Anul Nou, pentru moment zapada a disparut si gandul la gradinarit nu-mi da pace. Tragem concluziile pentru anul care a trecut si facem planurile pentru anul care vine. Gandurile mele pentru Gradina 2011:
- mai multa armonie in design si in alegerea plantelor si culorilor,
- straturi de flori mai aerisite, trebuie sa rezist impulsului de a mai aduce flori noi, doar pentru ca "pe asta nu o am",
- eliminarea rozului din gradina... nu am de gand sa le exclud complet, dar daca le selectez si le combin cu alte culori, atunci voi scapa de imaginea rozului persistent,
- sa ma bucur si sa fiu recunoascatoare pentru placerea si linistea care ti-o ofera minunile gradinii...

Sa gradinariti fericiti oriunde in gradina vietii, sa fiti mereu in armonie cu natura si sa aveti puterea si rabdarea sa cresteti si sa infloriti zi de zi.

3 comments:

  1. La multi ani!
    Sa ai un an nou plin de impliniri si o gradina de invidiat!

    ReplyDelete
  2. An Nou Fericit!Cu flori multicolore asa cum iti doresti.
    Imi amintesc cum intr-un an am avut cymbidium de culoare verde, verde deschis,poate stii,poate ai vazut pozele la mine pe blog si eu eram atat de incantata si nimeni, dar nimeni dintre vizitatori nu a scos o vorba despre el, oricat mi-am etalat eu entuziasmul, care era real, crede-ma.
    Nici pana azi nu am raspuns la astfel de reactii (sau inreactii? ).
    Mie mi-au placut culorile din gradina ta mereu inflorita.Keep going :)

    ReplyDelete
  3. La multi!
    Sa fii sanatoasa, multumita de ce-ti aduce noul an si sa te bucuri de gradina ta!

    ReplyDelete