"The glory of gardening: hands in the dirt, head in the sun, heart with nature. To nurture a garden is to feed not just on the body, but the soul" Alfred Austin

Translate

Monday 29 November 2010

Alb de zapada

Sambata dimineata: oare de ce am fost asa surprinsa sa vad ca totul e alb???
Gata cu gluma, incep numaratoarea celor 22 de saptamani de iarna si zapada. Masinile sunt pregatite deja de mult, sper sa isi faca datoria cum se cuvine. Dar cred ca mai mult mi-ar place sa nu se miste de acolo, din lipsa de zapada.
Dupa experienta iernilor trecute, pronosticul meu de prima zapada a fost pentru 19 Noiembrie. A iesit insa cu 8 zile mai tarziu. Oh, sa nu credeti ca m-am suparat ca am gresit! Oh, nu... as fi fost mai bucuroasa daca greseam mai mult... asa cu vreo doua luni.
O fi zapada asta alba, dar mie mi se pare totul gri.
 
 Silver Dust mai are o floare: tu Iarna, mai asteapta un pic!

2 comments:

  1. Dana, asta-i ninsoare? Adica ninge la Iasi mai tare ca in Canada? :)Si inca si mai devreme? E clar, au luat-o temperaturile razna! La multi ani!

    ReplyDelete
  2. Ai dreptate, asta nu e ninsoare...da' stai sa vezi ce urmeaza :) Imi amintesc de o excursie la Botosani, am vazut zapada si m-am bucurat; cand am coborat din tren, afara, din cauza gerului nu am mai putut respira normal cateva minute bune.
    Sa aveti o iarna blanda!

    ReplyDelete